Обмін і повернення

Закон України "Про захист прав споживачів" гарантує кожному покупцеві можливість обміняти або повернути товар, куплений у магазині. Скористатися цим правом ви можете протягом 14 днів з моменту отримання вами замовлення.

 

Обмін і повернення товару належної якості

Якщо куплений товар не підходить вам за будь-яким параметром і не входить до Додатка N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року N 172 "ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)", ви маєте право обміняти його на аналогічний із потрібними характеристиками або інший з асортименту магазину, але з перерахунком вартості.

У випадках, коли потрібні позиції відсутні, ви маєте право на повернення грошей.

При цьому до товару висувається низка вимог:

Товар має бути новим, без слідів використання.

Збережено товарний вигляд і споживчі властивості товару.

Необхідно зберегти цілісність упаковки, ярликів, пломб тощо.

Товар зберігається в належних умовах.

 

Повернення та обмін бракованого товару

Якщо в процесі експлуатації було виявлено приховані істотні недоліки, які сталися з вини виробника, ви маєте право на обмін або повернення товару в терміни, встановлені Законом України.

Якщо ви виявили такі недоліки, відразу ж зв'яжіться з менеджером магазину.

ДУЖЕ ВАЖЛИВО! При отриманні замовлення переконайтеся в його належній якості в присутності співробітника компанії-перевізника або кур'єра. А також упевніться, що є квитанція про оплату. Претензії, що стосуються зовнішнього вигляду, приймаються тільки в момент доставки.